Heeft u de juiste gegevens ingevuld?

Vraag: Heeft u de juiste gegevens ingevuld?

Wij raden u aan nog eens goed te controleren of u de aanvraag compleet en met de goede bijlagen heeft opgestuurd. Wij hebben veel aanvragen ontvangen die niet compleet zijn.

  • Heeft u een kopie van uw rijbewijs ingeleverd? Eerst dachten wij dat een rijbewijs voldoende zou zijn ter legitimatie. Dit moet toch een ID-bewijs of paspoort zijn (mag maximaal vijf jaar verlopen zijn). Hierop staat uw nationaliteit. Dit staat niet op uw rijbewijs.
  • Woont u samen? Stuurt u dan ook de het ID-bewijs of paspoort van uw partner op.
  • U heeft op het aanvraagformulier aangegeven op welk rekeningnummer wij de uitkering moeten betalen. Om fouten te voorkomen vragen wij u een bankpas of bankafschrift van deze bankrekening naar ons op te sturen.

Niet volledige aanvragen zorgen er voor dat uw aanvraag vertraagt.

Geplaatst in Algemene vragen over de uitvoering van de TOZO regeling.