Eigen baas? Zo haal je het meeste uit LinkedIn

Een beetje ondernemer zit anno 2019 natuurlijk op LinkedIn. Maar lang niet iedereen benut de mogelijkheden hiervan écht goed. Zo maak je optimaal gebruik van je onlinenetwerk.

Als het even kan deelt contentstrateeg en copywriter Tim Daalderop (31) elke dag een post op LinkedIn. Een artikel wat hij interessant vindt, een vraag of een zelfgeschreven blog. Alles kan, zolang het maar met contentmarketing of tekstschrijven te maken heeft.

"Als je veel en op een relevantie manier aanwezig bent op LinkedIn kan je dat naamsbekendheid, autoriteit en nieuwe opdrachten opleveren", legt hij uit. "Wanneer mijn naam voorbij komt, worden potentiële klanten weer even aan mijn bestaan herinnerd. Dat vergroot de kans dat ze dan aan mij denken wanneer ze een contentspecialist nodig hebben." En dat werkt, zo blijkt. Ongeveer een derde van Daalderops opdrachten komen van klanten die hem op LinkedIn benaderen.

Lees hier het gehele artikel

 

Bron: nu.nl

Geplaatst in Nieuws BZF, Uit de media.