Documenten bij je aanvraag verzenden

Aanvullingen TOZO-bedrijfskrediet aanvraag

Heb je een TOZO-bedrijfskrediet aangevraagd en heb je een bevestigingsbrief ontvangen? Dan moet je misschien aanvullende informatie opsturen. Dat kun je hiernaast doen!

Moet je informatie verzenden voor een Bbz aanvraag dan kun je dat doen met de button onderaan deze pagina.

Om tot het afhandelen van je Bbz- of IOAZ-aanvraag te komen, hebben wij de opgevraagde informatie van je nodig. Deze informatie hebben wij bij het intakegesprek al met je doorgenomen. Je hebt een mail ontvangen waarin staat welke informatie we graag van je ontvangen.

Uiteraard willen we het je zo makkelijk mogelijk maken om de noodzakelijke gegevens aan ons te zenden. In het huidige digitale tijdperk wordt veelal de door ons gevraagde informatie ook al digitaal aan jou aangeleverd en kan je deze informatie zo naar ons doorsturen. Mogelijk dat je zelf nog documenten moet scannen en opslaan in het bestandsformaat PDF. Even verder op deze pagina hebben we nog een tip hoe je snel meerdere documenten omzet naar één document. Hiermee bewaar je het overzicht en dat is wel zo prettig.

Onderaan deze pagina staat de knop waarmee  je je digitale bestanden kan uploaden.
Je kunt meerdere bestanden tegelijk selecteren voordat je ze verzend. Per inzending kun je maximaal 10mb aan bestanden aan ons toezenden. In de meeste gevallen is dit toereikend. Mocht dat voor jou niet zo zijn dan kun je een tweede inzending doen.

Digitaal inlichtingenformulier

Een tip!

Soms is de informatie (zoals bijvoorbeeld je ondernemingsplan, de jaarstukken of akten van een notaris) een document met veel pagina's. Wanneer je deze pagina's gaat digitaliseren en scant krijg je allemaal afzonderlijke PDF-files. Om het overzicht te bewaren en ons alle gegevens compleet aan te leveren, adviseren wij, voordat je bestanden gaat uploaden deze losse PDF'-files tot één document samen te voegen. Dat kan gemakkelijk, snel en gratis online. Klik hier om naar een goede online-tool te gaan. Wanneer je bestanden hebt samengevoegd kun je het document uploaden.

Let op!

De upload van jouw documenten vindt plaats via een beveiligde verbinding. Hiervoor kun je alleen gebruik maken van een moderne browser waarvan de laatste versie geïnstalleerd is. Internet Explorer van Microsoft is een verouderde browser. Deze krijgt geen veiligheidsupdates meer. Gebruik Mozilla Firefox of Google Chrome voor Windows en Safari voor macOS voor een goede werking van dit formulier.

Uploaden van gegevens kan alleen in de bestandsformaten PDF, Word (doc en docx), Excel (xls en xlsx)! Gecomprimeerde files zoals ZIP of RAR kunnen om veiligheidsredenen niet geüpload worden.

Maximale upload 10MB per mailbericht.

Aanvraagformulier

Kun je ons, ook zonder hulp, de gevraagde gegevens niet digitaal aanleveren? Geen nood! Je kunt via je casemanager een papieren inlichtingenformulier aanvragen.

 

  • Het aanleveren van digitale stukken is nog niet voor een ieder mogelijk. Het toezenden van de papieren versie inlichtingenformulier BBZ of IOAZ is ook bij Bureau Zelfstandigen Fryslân nog mogelijk.
  • Plaats verdere opmerkingen/vragen hieronder